Förberedelser

Ledig dag idag men har haft fullt upp från tidig morgon..
Var tvungen att åka in till stan och fixa lite saker.. Har bl a köpt en ryggplatta =) Så nu kan jag känna mig lite säkrare när jag glider runt i backarna.. =) Kom även i mina skidbyxor så nu slipper jag köpa nya.. Gäller att spara in på det man kan.. Kan jag unna mig nya vantar och en fleecetröja....
På vägen hem så var jag så inne i min egna lilla värld så satte mig på fel tåg.. Då jag inte hör något utifrån med mina hörlurar märkte jag det inte förens jag hade kommit till Solna... Så bara att kiva a tåget, vänta på nästa tillbaka in till stan och sen byta till det rätta.. Efter mkt om och men kom jag rätt..

Mötte upp Becca och Robin och har under hela dagen förberett inför i morgon.. Kommer nog bli kanon..
En snabbis upp till morsan för att hämta lite saker inför i morgon och nu har jag slagit mig ner i soffan för att fixa det allra sista jag behöver..
I morgon upp tidigt igen för att förbereda det sista innan gästerna kommer kl 17.

Så nu väntar ett bad innan det är dax att bädda ner sig i sängen.. Tänkte att jag för en gångs skull skulle komma isäng tidigt en fredag ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback