sNat08

Ska se nu om jag kommer igång med skrivandet igen.. har lixom tappat sugen lite.. Använder mig mer av Instagram istället (heter sNat08 där)..
Men men gör ett nytt försök för nu är det dags för det nya.. Att försöka hitta det positiva i livet igen.. Att försöka hitta tillbaka till den glada tjejen jag en gång va..
 
Förstår inte att det tagit så lång tid och att jag fortfarande mår som jag mår..  Kämpar varje dag för att gå vidare men det är tydligen inte så lätt.. men nu är det dags att göra ett sista försök.. Jag är trött på att må som jag gör och jag är trött på att vara ledsen...
I det stora hela så är det som gör mest ont att man verkar vara helt bortglömd.. Att man inte verkar betyda något och det som fanns verkar aldrig ha existerat...
 
Men nu är det dags att lämna allt gammalt skit bakom sig en gång för alla (håll tummen för att det fungerar) och gå vidare....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback