Indoor Walking

Mötte inte upp Fanny förens kl 15 och innan det låg jag och slappa i soffan.. Men känns som att jag tagit igen det nu.

Blev 1 timme på gymmet men kändes att både jag och Fanny va lite trötta ; 0) Möte upp Johanna efter för hade lite vi behövde prata om.
När det sedan var dax att åka hem frågade Johanna om jag inte skulle med på ett Indoor Walking pass som hon skulle på.. Efter några nej ångrade jag mig och sa OK vi kör ; 0)

Kan säga att jag efter 10min trodde jag skulle dö. Efter 20min var jag typ död och förstod inte alls hur jag skulle orka 25min till men efter passet känns det grymt skönt ; 0) Ska definitivt gå på det igen men då kanske se till att ätit lite mer under dagen så jag har lite mer energi ; 0)

Nu hem och slänga sig i duschen och få i sig lite mat ; 0)

Känner mig grymt duktig idag ; 0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback