Utmaning

Nyduschad, skrubbad, vaxad, rakad och insmord ligger jag i soffan och kollar på Tv. Sängen är nybäddad så ska bli skönt att bädda ner mig strax. ; 0)
Har antagit en utmaning av @mrrofficial på Instagram om att göra plankan varje dag månaden ut. Börja med 30sek idag och sen öka varje dag med 5sek. Så i slutet av månaden ska jag göra plankan i över 2 min. Önska mig lycka till. .Men gett mig f - n på att jag ska klara det  ; 0 )
I morgon gymmet med Fanny och så får hon presentera sitt träningsförslag för mig ; 0) Nu jäklar är jag på G. Har ju satt ett mål till den 1nov och är ju bara 25 dagar kvar tills dess.Vet att jag inte kommer klara det till 100 % för jag var lite seg i början men bara att jag får se att det går åt rätt håll och att jag inte är allt för långt ifrån så är jsg nöjd ; 0) Ska även ge Fanny lite förslag på att vi ska börja voka in oss på lite pass. Bl a Yoga på tisdag ; 0) Jusste glömde berätta att DIF vann idag ; 0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback