Positivt tänkande

Vilken härlig känsla det är att sitta nyduschad i soffan och känna sig helt slut i kroppen.. =) Kommer garanterat sova gott inatt.. =)
Hade en plan på vad jag skulle äta till middag men när jag kom hem insåg jag att jag va lite kort om vissa ingredienser och eftersom Ica var stängt fick jag ta det som fanns och det blev faktiskt riktigt gott.. =) En het räksoppa.. Mumma...
 
Hade tänkt att jag skulle ta och bädda ner mig och kolla på en film men har insett att jag har en del jag behöver göra inför mitt läkarbesök på fredag.. I morgon finns det ju inte riktigt någon tid för det ( Derby) .. Ska inte börja slarva med mina uppgifter bara för att måendet är bättre.. =)
 
Det är faktiskt ganska skönt att leva och försöka vända allt negativt till positivt... Att stanna till och fundera en gång extra gång om det verkligen är så illa som man från början tänkt =)
 
 
 
 
 
Samtidigt får man ju inte ta och överdriva allt och tro att det är livets glada dagar bara för att man börjar må bra och börjar få rätsida på saker och ting. Det gäller att hitta en balanserad nivå och ibland går det och ibland går det inte.
EN DAG I TAGET !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback