Helgen...

Typiskt.. Igår satt jag och skrev en lååång blogg och när jag skulle publicera den så försvann allt.. Så jag ska nu försöka skriva om den...

Helgen var en bra och rolig helg men endå väldigt skum...

I fredags åkte jag och Ida iväg med några Difare ut på havet (igen)...Riktigt rolig resa, ny båt så lite omväxlig var det.. Sprang mest runt själv då de flesta jag åkte med somnade.. Bara Jakan man stötte på ibland.. Men det var kul det oxå för när man är själv får man oftast kontakt med mycket nya människor vilket jag älskar...
Skumaste med hela resan var att det var två st med som jag inte har träffat på ett tag (vilket var kul) men att båda är med på samma båt som jag sammtidigt, det är skumt.... Väntade bara på att nr 3 skulle komma oxå...
Att nr 2 som jag inte träffade förns dan efter var med var nästan det skumaste, Första gången vi sågs var exakt ett år tidigare just på en båt..=)
Sista gången vi sågs sa han, Jag ska fan ta och byta båt, och visst det hade han gjort men det hade ju jag med.. hahaa*.. Världen är allt bra liten...=)

Direkt efter båten åkte jag och Ida till Katti och satt där och drack ett tag, Anki och Jocke kom förbi och sen drg vi till Kellys där vi träffade Robban...
Älskar verkligen det där stället. Så trevliga och roliga människor, Man har alltid kul och alltid är det samma sak, när dom stänger vill man INTE gå hem...=)

Söndag träffade jag släkten, en kusin som fyllde år, kul att se alla, händer ju inte så ofta. Efter det hem till mamma på söndagsmiddag och efter det hem till mig och mina katter... Glada dom blev, hade ju inte varit hemma sen i fredag..
Tur att man har en vän som Katti som alltid ställer upp vad det än är.. Hon hade lovat att åka och mata dom på lördagen så jag skulle slippa åka hem efter båten, men när hon kom till mig orkade hon inte åka hem så stannade kvar ett tag och umgicks med katterna...=) Så då behövde dom inte vara ensamma så länge..

Idag är det lucia och ikväll ska jag ut till Viksjö till gamla skolan för att kolla luciatåg.. Kul att återuppleva gamla minnen... Kommer själv ihåg när man stod på den där scenen för olika uppträdanden...=)

Dax att jobba vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback