Jul lunch

Verkar som att saker och ting kommer att lösa sig..=)

fredag igen.. veckorna går sååå fort..(skön)... Klar med alla julklappar är jag oxå.. första gången på länge som jag är klar i tid..=) Väntar bara på några kort som inte blivit klara på labbet än..=) men det går ju fort att slå in...Hihii*

Ikväll efter jobbet ska jag hem till Katti och lämna en sak sen bär det av till Sara och Jon för att kolla hur dom har fått det hemma...=) Sen ska vi ut och ta ngn öl..

I morgon skall jag hem till mamma för att sova där, älskar att vakna upp hos henne på julafon..=) Men innan jag ska hem till henne ska jag träffa mormor och byta julklappar med henne.. Måste även hem en snabbis till mig på julafton för att mata katterna, kan ju tyvärr inte ta med dom till mamma eftersom brorsan är allergisk (värre än mig)..


Snart ska jag iväg på jullunch med moster och kusinen, byta lite julklappar och äta god mat...=)


Ska även få upp julgranen här på jobbet....=) Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback