Fel på mig ?

Usch är  mig det är fel på eller ? Överreagerar jag eller gör jag det inte ?
Tråkigt när folk väljer att fixa vissa saker men inte andra. Tycker väl att detta borde vara nr 1 men just nu känns det som nr 2. Tråkigt är allt jag har att säga. Mer och mer får mig att välja att hålla mig till det jag har sagt. Börjar känna att tomheten försvinner. Att jag klarar mig utan detta skit. Varför ska jag behöva gå runt och må såhär ? Det är inte jag som gjort fel och gjort bort mig. Men får se vad som händer. Inte upp till mig just nu. Gjort mitt försök.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej gumman!

Vad andra gör, säger eller tänker är sånt som kan göra ont, förbannat ont. Tyvärr är det saker som inte du kan göra något åt, det är deras val att vara elaka även om ni är gamla vänner. de har gjort ett felval och du har blivit lidande.

Se och lyssna på dem som tror på dig som människa istället!

Jag vet att du är en av de snällaste och trevligaste människor jag någonsin träffat! Det skär i mitt hjärta att veta att du mår dåligt!

Du vet vart jag finns!!

Kram


Tomas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback