Arg

Är inte så lätt att släppa som jag trodde.. Ju mer jag tänker på det ju mer arg blir jag...
Det är INTE okej... Det är f*n inte Okej...

Eftersom det skulle döljas så måste man ju kännt att man gjort något fel, annars skulle det ju inte vara några problem att berätta...

Kanske tycker jag är löjlig men varsegod och tyck det. Det är mitt mående det handlar om

Tänker ta en time out nu några dagar från alla  och börja bry mig om mig själv och mitt mående..Måste få en förståelse varför det alltid blir som det blir..
Måste få svar på:
* Vad jag vill och vad jag inte vill
*Vad jag tycker och tänker
*Vad jag igentligen känner för saker och ting
Måste även börja fundera på om det är Jag som gör något fel eftersom det alltid slutar som det gör.

Är tillbaka där jag va förut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback