Dum ?

Varit ute och promenarat och passat på att fundera lite... Känner mig fortfarande låg men inte på samma sätt.. Nu känner jag mig mer dum..
Sa;             - Der finns inte på världskartan..
Men det gjorde det tydligen...
Såå fel man kan ha ibland och hur dum kan man känna sig egentigen ??

Märkt iallfall att man inte tjänar på att dölja saker och ting... Blir bara 1000 gånger värre.. Sanningen kommer fram så småningom

Ett exempel av dom många som finns just nu...
*  Hade jag inte döljt mina känslor som jag gjort  hade det aldrig blivit såhär...


Dax att jag lär mig att respektera mig själv och vad jag känner och inte försöka dölja det...

Detta är sista gången jag döljer mina känslor..Sista gången jag förnekar men tror det är bäst att jag gör såhär nu så jag inte förstör något... Sista gången gillt sen får man se vad som händer...

Efter allt nu har  jag iallafall tryckt på Delete... - now it´s up to you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback