Inte klokare...

Inte kan jag säga att  jag har blivit klokare efter denna helg..Har inte fått svar på någon av mina frågor.. Eller 1 kanske..Är väl som jag trott hela tiden men har bara hoppats på annat...
Annars har det varit riktigt skönt att inte göra någonting.. precis varit ute och promenarat..riktigt skönt..men va så halt att jag inte hann fundera något utan va tvungen att koncentrera mig på att inte trilla..=)





Söndag 21/1-07

Söndagen blir ganska stillsam, du funderar och dagdrömmer. Fysiskt passar det dock bra med rörelse nu. En ny förälskelse väntar dig som är singel.




Känns som att det passa ganska bra in på hur min helg varit över huvudtaget.Väntar bara på min nya förälskelse..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback