Långsint

Usch måste verkligen sluta vara så långsint... Men kan verkligen inte släppa det...
Tänk att en liten skitgrej kan få en att må såhär..för det är verkligen en liten skitgrej..
Riktigt svårt att beskriva hur jag mår, men skit är en bra början...

Bad om ett tecken,och tror jag har fått det nu... Synd bara att jag inte kunde fått det tidigare, innan jag började känna som jag gör..
Men det har intalat mig nu hur jag ska agera.. Kommer bara ta ett tag att komma över det hela.. (förhoppningsvis mår jag bättre i morgon)
Fattar som sagt inte varför jag aldrig lär mig...arg*
För just nu är det mig själv jag är irriterad på och ingen annan...
Måste lära mig att tyda mina känslor så saker som detta inte händer...

Försöker att vila men ju mer jag ligger och vilar desto mer tänker jag och desto mer dåligt mår jag...

Börjar få en dålig tanke om mig själv som jag hade en gång i tiden och det är verkligen inte bra....

Nu är det bara att se hur allt detta påverkar saker och ting... Hoppas bara inte att det förstör någonting för vill verkligen att det ska vara som det varit...
Men är det något som förstörs har jag bara mig själv att skylla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback