stolt

Är faktiskt lite stolt över mig själv.. Eller iofs jag har inget val.. Är ju hundvakt, men endå...Har promenerat ca 4 timmar nu på två dagar.. 45min tis och ons (idag) morgon och kvällspromenaderna har blivit mellan 50-70 min långa.. Sååå himla skönt..
Det är jobbigt när kl ringer 05.45, men när man väl kommit ut är det inga problem.. Och det sköna är att hunden inte är så slå så det blir raska promenader... =)
Igårkväll va extra trevligt då jag hade sällskap med Katti.. Glömde nästan bort tiden man gick bara och babbla..=)
Nu är det "semester" fram tills på fredag sen är det promenader som gäller hela helgen, blir väl minst 4st på en dag...=)
Får se sen ifall det håller i sig även när jag inte har hunden.. Skulle vara skönt och definitivt  behövas nu när jag inte kan träna på annat sätt tack vare handen..=)


Krama och älska mig när jag är liten
Då blir jag en som kan krama och älska när jag  blir stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback