Tillbaka

Inte varit här på länge av olika anledningar. Har att göra med det jag skrivit tidigare. Orkar inte ta allt här utan kan bara säga att jag mår bättre nu än vad jag har gjort dom senaste månaderna. Skönt att slippa gå runt och oroa sig för vad vissa gör och inte gör bakom ens rygg. Skiter i vad dom gör nu för tiden för det är inget som finns i mitt liv längre. Tråkigt men sant.   Falsk +Falsk = sant

Annars är väl allt som vanligt. Beach 2007 går väl inte så jätte bra men har kommit en bit på vägen. Äter nyttigt men visst kan det komma ner lite onyttigt ibland. Men måste verkligen komma igång och börja träna igen.

Katterna är äntligen kastrerade. Fick ju lite pengar över då det inte blev någon Polenresa för min del. Dom är såå söta när dom springer runt här hemma med sin tratt på huvudet. Kommer troligen bli lättare att bli av med dom nu men kommer bli svårare för mig för dom är ju såå söta och kjeliga nu... =(

Annars är det riktigt kul att fotbollen är igång igen.. =) Visst säsongen har inte börjat så jätte bra men är endå så sjukt bra stämning. Borta resan till Kalmar va en av dom bättre bortaresorna på länge faktiskt.. =)

I morgon ska Angelica firas. Börjar hemma hos henne, sen ut och käka och sen utgång.
Söndag ska jag träffa farsan. Dax för honom att se hur jag bor. Bott här i över ett år nu och han har ännu inte varit här. Kvällen blir som vanligt söndagsmiddag hos morsan...=)

image14


Höll på att glömma. Precis tittat klart på säsong ett av Dallas. MÅSTE få tar på säsong två snartast. Spännande. =)


Goes around comes around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback