Duktiga jag =)

Nu har jag varit duktig idag... ( inte riktigt klar än men snart )
Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka mellan Lidingö och Viksjö med mina grejor och nu håller jag på tvättar upp det som ska ner i lådorna... ( så det är rent när det ska packas upp och användas igen)
Helt död, men känner mig fan duktigt...
Har kommit riktigt långt...(känns det som)...
blir bara att ta det största lasset under nästa vecka sen är det klart... =)
sängen, kläderna, micron, dammsugaren, datorn och tv aparaterna och kanske någon
 kartong
 till men tror jag klarar mig där...
Har ett helt berg liggandes på golvet i lägenheten med saker som skall till tippen...



Kan säga såhär... ska bli riktigt skönt med ett bad när jag är klar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback