Dåliga jag

Usch dåliga jag.. Jag glömmer verkligen den här sidan...Ska försöka se till det blir ändring på det..

Ja vad händer...?? Löst en del av mina problem iallafall

Blivit av med mina bäbisar...Saknar som f-n men vet endå att det va det bästa, annars hade jag ju varit tvungen att avliva dom... Verkar som att dom har det bra oxå och det gör ju saken enklare...

Mina Bebisar


Verkar som att jag har fixat ett förråd oxå som jag kan ställa in alla mina saker i.. Vilket är jätteskönt...spar man lite pengar...

Det tråkigaste jag har kvar är att packa ner skiten.. Känns som att jag gjort det ett antal gånger nu dom senaste åren... sen är det ju självklart själva flytten man har kvar oxå... men klarar man det ena brukar det andra flyta på....

Ska försöka vara ute ur lägenheten till den sista november.. har till sista december på mig så ser jag att det inte fungerar så har jag lite extra tid...
Men skulle vara skönt att ha allt klart innan man åker, och OM jag nu får jobbet slipper man stressa när man kommer hem...

Annars då... Känslorna och humöret åker berg och dalbana, ibland känns allt jätte bra och ibland känns allt bara fel.. Känns som att jag är långsint men kan faktiskt inte rå för hur  jag känner...

För tillfället har jag ständig huvudvärk vilket är jobbigt och jag är riktigt stel i nacken... Börjar fundera på om något kanske ligger i kläm..


Allt jag vill just nu är att jag får jobbet så man kan komma bort lite från allt och alla, börja på nått nytt, göra något annat.. Känns som att mycket som finns här får mig att känna saknad, får mig att sitta och fundera i timmar på vad som känns rätt och fel.. Förtillfället är jag väldigt splittrad i mina tankar i många frågor...



♥ ♥  Rätt eller fel ?  ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback