Lite sömn

Usch har verkligen sovit dåligt inatt.. Vet inte riktigt varför men har haft många tankar om allt och ingenting..

Funderar på att göra det enkelt idag och åka ner till Kvarnlyckan när jag slutar och lämna bilen och då gå upp och lägga mig och vila någon timme för att sedan åka in till stan lagom tills affärerna öppnar. Då kanske jag kan köpa allt jag ska på ett och samma ställe istället för att flänga runt i Jakan.. =) Känns faktiskt som ett bra allternativ istället för att åka hem och sen bege sig iväg efter ett tag..

Annars känner jag mig väl liite bättre idag.. Känns som att förkylningen har lagt sig lite, fast endå är det svårt att att känna efter helt när man är så trött...

Inga batterier har jag på mobilen heller så känns som att det här kan bli en förmiddag jag bara kan ägna åt mig själv.. =) SKÖNT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback