2 steg av 4

Ikväll har jag fixat både det ena och det andra... 2 steg av 4 klara.. Hahaa*
Ute och gått med hunden 2 ggr, suttit i soffan och kollat på TV.. Fixat mat, måste säga att det blev en väldigt god sallad.. Den kommer jag absolut att göra om...

Tänkte nog börja röra mig mot sängen snart så jag kommer upp någorlunda tidigt i morgon.. Ska hinna med en långpromenad med Tequila, sen ska jag små puttsa det sista innan jag åker härifrån...

Måste faktisk säga att det ska bli väldigt skönt att få komma hem... Tröttnat lite på att leva i en väska... Har varit svårt att beräkna kläderna oxå då jag inte riktigt vetat hur länge jag ska stanna.. Men går allt som planerat vilket jag tror så är det sista natten nu... Kommer dock sakna både Tequila och Amadeus... Snacka om kärlek man får där...


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback