Barnspärrat

Nu när jag "bor" hemma hos moster blir det inte så mkt uppdaterat i bloggen då hennes internet är barnspärrat (!?).. Och inte ens hon vet hur hon låser upp det.. Hahaa*.. Så efter kl 18, inget internet.. =(
Gårdagen blev inte alls som jag planerat.. Visst jag åkte hem och hämtade kläder, åkte till morsan och käkade men istället för att åka hem så åkte jag in till stan med Fia och mötte upp Micke, Thomas, Lollo och Pepsi på Kellys... Shit säger jag bara... När vi kom dit så va Lollo städad men grabbarna hade nog fått i sig en hel del.. Hahaa*  Sååå söta...Och man ser allt mkt tydligare när man själv inte dricker något...Vet inte hur mkt dom tjatade på att jag skulle ta något med alkohol i...
En after work blev liite mer.. Men kul hade dom...
Åkte hem ganska tidigt och satte mig och kollade på Prison Break..

Fick igår veta att bilen bara hade 1 lampa... Så i morse va jag nere på macken och köpte nya lampor och tänkte att grabbarna på jobbet skulle hjälpa mig och byta.. Jag och Bosse började lite lätt  men det regnade ju så Bosse gav upp... Tog med mig Yngve ut och vi stod där och meckade..Men inte fick vi loss något.. Istället för att ha sönder något så åkte jag till verkstaden och tur va väl det för man va tvungen att plocka ur hela skiten... Så nu har jag ny lampa, ny strålkastare och ett nytt torkarblad... =)

Klarade mig från oturen på jobbet idag.. Hahaaaa*




Tänker på dig babe.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback