Bingo

Jaha då är det snart julafton.. Kan ju inte dirket påstå att jag har någon julstämmning i kroppen..
Enda jag har där är stress...
Stressat som fan på jobbet idag då det sista skulle fixas innan dagen i morgon.. Och kan ju säga att jag inte direkt var ensam... Hahaa* 20 min innan jag ens hittade en parkeringsplats..
Sen undrar jag varför man gör samma misstag år efter år och är ute i sista sekund när det gäller att handla klappar.. Nu ligger alla hemma oinslagna så det är vad jag ska gör i morgon...

Sitter nu hemma hos mor min och spelar Bingo Lotto... Inte vinner vi något heller.. Suck..Det suger..
Alla bingo spelen är spelade så jag tror faktiskt att jag ger upp snart och tar och bäddar ner mig i sängen...
I morgon risgrynsgröt och sen blir det hem (sover hos morsan) för att tvätta och slå in paket... JIPPI vad jag längtar... not*

Tog iallafall tag i det jag skulle idag och det känns skönt... 2 avklarade 1 kvar...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback