Dåliga jag

Oj oj oj vad jag känner mig dålig...
Har bl a inte kunnat blogga på hela dan då det har varit mkt på jobbet... Knappt hunnit med det jag ska för det kommit annat..
Sen undrar jag varför jag alltid är så dum som gör som jag gör.. Hahaa*. När ska man lära sig.. Jag vill ju inte... Skärpning kvinna... ;0)

Nu sitter jag iallafall hemma hos mig.. Skönt att få komma hem lite oxå.. Borta bra men hemma bäst... Fast man får se om jag tycker samma sak i morgon när jag vaknar.. Kl ringer 05.15 istället för 06.40 som den gör när jag sover hos moster..

Har iallafall haft en jätte trevlig kväll hemma hos Åsa... Hon hämtade mig på jobbet och vi åkte till henne i Vallentuna..Åt middag och sen satt vi bara och prata..Pratade om allt och ingenting och rökte vattenpipa.. Blev lite sugen på att köpa en sån faktiskt.. Rogivande...
Sen körde hon och Annette hem mig vilket va jätte skönt och väldigt uppskattat...

Nu är det dax för lilla mig och börja röra sig mot sängen så jag inte är allt för död i morgon bitti...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback