Drömde lite mys

Då va det måndag igen och man sitter på jobbet.. =(
Men bara att stå ut, har den här veckan och nästa vecka tills på torsdag kvar att jobba sen blir det SEMESTER... Ska bli sååååå skönt... Känner verkligen att det är behövligt att komma bort ett tag..

Började måla i hallen lite igår endå, sen ska Becca hjälpa mig att fixa det sista idag när hon slutar.. Så när jag kommer hem ikväll är förhoppningsvis det mesta klart... =) Tror det kan bli bra.. En uppfräshning om inte annat...

Måste erkänna att det är första måndagen på länge jag känner mig så pigg som jag gör, det har nog sina förklaringar.. =)
Så ska se till att det blir så många gånger fram över... =)

Hade jätte svårt att somna igår, men det gjorde inget för jag låg och drömde lite mys... hahaa* när jag väl somnade så somnade jag med ett leende på läpparna... Hahaa*.. Hej, Natalie 12 år..... Men vad ska man göra ??.. Känner att jag får göra så...  :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback