Enda som blir påsatt

Home sweet home...  =)
Sitter nu i min soffa med tända ljus och bara myser...
Tvättmaskinen är igång och snart är det dax att sätta på nästa.. Typ det enda som blir påsatt i denna lägenhet..(får ju inte glömma diskmaskinen).. Hahaa*

Igår va vi och handlade till nyår och jag tog på mig efterätten, men allt till den lades ner i väskan som åkte till Becca.. Skulle möta upp henne ikväll på hennes jobb men min kära lilla vän har ju då självklart glömt att ta med sig sakerna.. (visste jag att hon skulle göra) meningen va då att hon ska ringa mig ikväll när hon kommer hem så ska jag vägleda henne hur hon gör.. Men då tog lilla jag ett eget beslut och gick och handlade nytt så nu ligger efterätten i frysen och blir klar.. =) Nu får jag bara INTE glömma den som jag gjorde för några år sen.. Hahaa*

Nu tror jag att första maskinen är klar.. Dax att hänga tvätt och fylla nästa maskin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback