Hjälp mig.. Vilken film ??

En jätte trevlig jul blev det hemma hos mamma... Fick bara det jag ville... Hade inte önskat mig så mkt därför skönt att det jag ville ha va det jag fick.. =)

Nu sitter jag på jobbet och måste säga att det inte alls va lika jobbigt att åka hit som jag trott... Visst fick sitta och vänta en del mellan alla byten men det va endå så lugnt och skönt så det gör inget.. =)

Kan ju inte påstå att det är stressigt på jobbet idag heller.. Sitter och småfullar med fakturor och snart är det dax att bege sig ner i köket och fixa mat till folket.. Blir julbuffés rester så det ska väl vara ganska enkelt att laga... =) Bara att lägga upp det fint.. =)
____________________________________
VILKEN FILM ??

Pratade om en film jag såg när jag va liten igår.. Men ingen kunde komma på vad det va för något.. Mamma, bror och Linda tyckte att jag va tokig..
Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om så svårt att förklara..
Den är tecknad...
* Vet att det är en hund som går och plockar blommor (stora blommor) och sjunger då han ser en liten pojke...
*Vet att pojken blir bjuden på mat av en gumma/tjej och hon ber honom gå och tvätta händerna.. När han kommer tillbaka tittar hon på hans händer och dom är fortfarande skitiga och hon blir arg..
* Vet att hon ska ha skolundervisning för honom och hon ritar upp äpplen.. Har för mig att det är 2st.. Sen säger hon.. Om du har två äpplen och jag tar ett av dig.. Hur många äpplen har du då kvar ?.. Han svarar 2... flera gånger..

Ringer det några klockor ?? Hahaa* hjälp mig.. jag är inte tokig (någonstans säger det mig pinocchio men endå inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback