hur tänker folk egentligen ?

Sådär då va man hemma igen då =) Känns väldigt skönt.. Få tvätta lite och fixa... Men måste endå säga att det har varit en helt perfekt vecka som kom precis i rätt tid... =)

Gud så söt och liten Victor va...Att man kan vara så liten...Verkar ha gått bra hemma med djuren oxå.. =)

Ibland undrar jag faktiskt lite hur folk tänker.. Känns som att vissa inte direkt bryr sig.. Tänker inte på hur mkt tid och kraft man lägger ner för att få ihop saker.. Här har man fixat sen lång tid tillbaka så får man höra 2-3 dagar innan det är dax att man inte kan följa med pga det ena och det andra...HALLÅÅÅÅ..... Det är så lätt att bara skita i saker när det inte är en själv som fixar och donar.. Tänkt på att vissa saker kanske kostar ?
Tror jag ska lägga ner att fixa saker i fortsättningen så får dom som vill med fixa själva... Eller så får dom fixa allt själv så ska jag hoppa av dan innan så dom får känna hur det känns.. Det som är tråkigt är att det ALLTID är samma personer som strular...
Tror dom inblandade själva vet vilka jag menar...
Men men jag ska inte låta detta förstöra hela grejen.. Kan bara säga.. Tråkigt för er att ni missar något kul...

Snart dax för middag hemma hos morsan.. Länge sen sist... Mysigt...
Efter det blir det hem och lägga sig i ett varmt bad... ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback