Kanske dax att bli 25 igen

Ingen aning om ifall jag blev 12 i natt eller inte för jag somnade direkt när jag la mig... =)
Kanske dax att bli 25 igen.. Hahaa* men ibland behöver man vara barnet i sig...
Snart nytt år och det betyder nya rutiner, nya äventyr och nya utmaningar.. Hoppas på att 2009 blir lika bra som 2008 om inte bättre..
Hoppas på att träffa Mr Rätt kanske.. Borde vara på tiden..
Har en del planer som jag ska se till att fullfölja, måste bara ha motivationen till att ta tag i det men just nu känns det som att det har jag..
Tänker inte avge något nyårslöfte för varför lova något man kanske/ troligtvis inte kommer att hålla.. Känns onödigt...

Idag en ny dag men nya uppgifter framför sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback