Ladda ögonen

Det blir så att jag sover hos kusinen inatt oxå.. Förstårligt att Patrik stannar på sjukhuset... Så det är lika bra att ladda ögonen nu för att köra ut i skogen igen.. =)
Ska försöka se till så att jag kommer hem emellan bara för att lämna väska och byta kläder, för det kan ju vara ganska skönt att ha rena kläder i morgon.. Hahaa*

Fått en hel del gjort på jobbet idag, gått fortare än jag trodde så det är skönt... =) Ska försöka smöra lite för Bertil så jag kanske kan gå liiiite tidigare så jag hinner hem.. Annars får jag lösa det med kläder endå...
Skulle även vara skönt att kunna åka hem utan att ha hunden med sig.. Tror Tequila blir lugnare av att slippa det...
Men borde ju inte vara några problem då jag jobbade över igår + att jag ska vara här själv i morgonbitti då hans barnbarn har lucia tåg...

Redan planerat vad jag ska göra för att underhålla mig ikväll... Hehee*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback