Tjii fick ni, vi klarade det

Det var inte många som trodde på det förutom Jag och Fia... Men vi gjorde det... =) Tjii fick ni.. EN LUGN HELG... ;0)

Hmm sitter och funderar på vad jag gjorde igår.. Jusste jag va hemma hos Fia och käkade och installerade hennes nya TV för att sedan kolla på Körslaget... Va ju tvungen att visa Fia vad det va för något då vi idag skulle på inspelningen..
Måste väl säga att hon inte va så mäkta imponerad av det men jag tror nog att hon ändrade uppfattningen om det lite efter ikväll...
Måste väl oxå erkänna att det sög ganska mycket igår när jag såg det på TV... Pause HELA tiden... I studion idag hände det ju iallafall lite i pauserna och man kände inte riktigt att man satt där så länge som man gjorde...Och ALLT är ju bättre live än via TV..
Jag och Fia gjorde en liten fuling idag oxå och gick/smet in som släkt/anhörig.. Hahaa* när vi väl kom in spelade vi dumma, att vi inte fattade hur dom menade att vi trodde man kunde gå in som det om man hejade på en kör... ;0)
Satte oss på några platser men blev senare flyttade längre fram så det va ju bra... Hahaa*
Fjortisar på nytt ?? Ja kanske... Men ibland får man faktiskt vara det... hahaa*

Nu sitter jag i min soffa men tända ljus lite överallt och har precis kollat klart på alla Bourne filmer.. Tack för tipset gumman.. Det va bra... =)

Sovmorgon i morgon igen (två dar i rad, lyx, inte varje helg det händer)...
Hade tänkt att börja plocka lite i lägenheten, blev inspererad igår när jag pratade med Becca så lika bra att köra när man är inne i det... =)

Nä nu är det dax att bädda ner sig i sängen och drömma lite om min man (tänkte fortsätta att vara en fjortis tills i morgon).. Ibland är det fan mysigt att drömma om något man vet aldrig kommer hända, för i drömmen kan allt hända... hahaa* man kan fantisera hur mycket man vill.... ;0)


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback