Livet leker i BG

Lite mer än 2 veckor har nu gått och jag måste säga att jag trivs väldigtv bra. Känns som att livet leker för tillfället. Bara 3 tim jobb per dag, inte alls ansträngande. Man har hur mycket tid som helst till skidåkning, fest och bara göra ingenting.
Åkandet går sådär. Igår gick det ganska bra att åka och jag kände att nu är jag på G, Lämnade in brädan på Topservice och kände att idag då jävlar... Men icke sa nicke... Gick åt skogen...
Kände mig iofs inte helt hundra i måendet så kan ju ha med det att göra... Får hoppas att det går bättre i morgon.

Idag har jag en mellandag... Mår ganska konstigt och blir lätt irriterad och vill gärna vara själv.. Dock är det väldigt svårt när man bor 5st i en ganska lite lägenhet..
Sitter nu uppe på Krone och surfar lite och då kan man sitta lite i sin egna lila värld även om det är fullt med folk här..

Annars då.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men allt känns så jäkla bra just nu och jag känner verkligen att jag gjorde helt rätt som åkte ner hit. Precis vad jag behövde... Känns som jag har släppt en hel del som jag gått och grubblat på hemma i Svedala... Skönt som bara den.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback