21 grader

Haft en kanon helg. Bästa på länge.. Så lugn och skön... Verkligen haft tid att ta det lugnt.. =)

Fredags efter jobbet åkte jag t ill bryggan i Gamla Stan men hade helt fel kläder för att fortsätta kvällen så skulle hem och byta om och sen åka tillbaka, men när jag väl kom hem så insåg jag att soffan och sängen var väldigt sköna så valde att stanna hemma..
I lördags åkte jag till Ica med mamma och handlade och sen kom Lill, Conny och Ingela över och vi käkade gott och hade trevligt..
Hämtade Becca vid 20 när hon slutade och vi åkte till PG och satt där hela kvällen och hade trevligt men LillNattis och Sara och lite annat folk...Åkte hem när det stängde medans vissa gick vidare...
Idag åkte jag och Nea ut till landet för att ta det lugnt och sola och bada... Och shit vad skönt det va... 21 grader i vattnet.. ska man inte klaga på... =)
Gick ner på ängen och spela kubb... 1-1 till blev det...
Tog en promenad ner till havet och sen åkte vi hem... Brända och fina..

Nu sitter jag hemma och försöker få lite ordning på mitt hår... Hahaa*
Snart dax att hoppa ner i badkaret och sen bädda ner mig i en nybäddad säng... =)

Som sagt en kanon helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback