2dra av 3

Jaha då sitter man här på jobbet igen då.. Dax för veckans 2dra nattpass av 3...Men det är ganska lugnt, tiden brukar flyta iväg..
Vad har jag gjort idag då ?? Absolut INGENTING... Legat i sängen men huvudvärk och kollat på Dallas... Snart dax att beställa säsong 8:a... =)

I morgon bär det av till Ikea för att inhandla lite saker till lägenheten... Kommer dock inte bli så mkt då jag inte riktigt har kolla på vad jag har och vad jag inte har...

Har iallafall bestämt att Kjelle kommer på lördag och hjälper mig med att fixa golvet i köket.. =) Spännande... :D

Igår blev det en lugn kväll hemma, Becca kom över så vi åkte och handla godis sen satte vi oss och kolla film.. Och det var verkligen ingen bra film.. SÖK men Persbrandt...  Inget att rekomendera.. Slutade helt konstigt oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback