Börjar ta sin fart

Känns som att saker och ting börjar falla på plats.. Igår blev stora delar av badrummet klart, så nu ska jag bara köpa en bänkskiva och sätta upp.
Köksluckorna är inlämnade för lackering, spackling och borrning av nya hål till beslagen..
Valde en mintgrön färg. Typ som denna men kanske aningen ljusare..



Golvet skall läggas om och funderar på ett lite mörkt stengolv av något slag och  väggarna skall målas.. Skönt att jag kan fixa med sånt innan jag egentligen flyttar in, så kan det mesta vara klart när det väl är dax..

Största problemet just nu är sovrummet. Har ingen aning om vad jag ska göra.. Så är det någon som har några tips så är det välkommet... Överkastet och kuddarna på sängen går i blått/turkos så blir nog något sånt tror jag.. =)

Jobbar natt ikväll och i morgon sen på onsdag morgon skall jag fixa det sista innan vi åker ut till landet för midsommar.. Kommer sitta och kolla matchen där. Så får man se hur många som kommer ut då men just nu är vi 3st.. Kan bli trevligt.. Sen har vi hela torsdagen på oss och sätta upp tält och handla mat och så.. =) Blir nog kanoners...

Dax att jobba vidare..







 

Kommentarer
Postat av: Sophia

ja e trööööööött... :( Orkar nog inte me nå land i midsommar!!!!! ;) Skoooooja! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback