Kli kli kli

Det kliar och det kliar... Blir tokig,,, Jä-la allergi....

Annars är allt bra... Känner mig pigg och glad...Känns som att nått är pågång.... =)
Va på landet i lördags och rekade inför midsommar, känns som att det mesta är under kontroll, ska bara se till att inbjudningarna kommer ut...
Tält, bord och stolar är fixat... Tror att grill är det oxå.. Fick lite tips av bror min idag...
Det som saknas är väl i stort sett en sterio... men det löser sig.. Är ju ett tag kvar.. =)

Börjat lite smått med det "nya"... Ska iväg på ett möte idag så får man se hur det blir med det.. Kommer börja men vet inte om det blir nu eller nästa vecka... Skulle dock vara skönt om man kom igång så fort som möjligt...

Mamma mår bra... Hon går igen.. Verkligen jätte skönt.. Inte bara för min skull utan mest för henne...


Vill att dom ringer snart så jag slipper gå runt och vänta.. Skulle vara såååå skönt att få ett svar... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback