Lugnt

Äntligen är det snart fredag... Ska bli sååå skönt att få vara ledig... och för första gången på länge så blir det nog faktiskt en lugn helg.... =)
Planera inför midsommar är vad som står högst upp på listan....får se hur vädret är om jag tar mig till landet eller bara stannar i stan...
I morgon ska jag hem till ida och kolla film...Söndag bara göra ingenting.. kanske ska ta en långpromenad, fast det beror helt på vad det är för väder...
 På måndag  är det dax att börja med dom nya matvanorna... får se hur det går.. hahaa* men som jag känner nu ska jag kämpa...

Sitter just nu och väntar på svar.. Ska bli intressant och se vad som händer nu...*spännande*.. Håller tummarna för att det går vägen.. Skulle vara ganska skönt...

Nä dax att krypa ner i sängen....

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback