Midsommar

Ganska kallt ute nu men solen skiner ju iallafall.. =)

Gick ju inte så bra nere i Kalmar ( kom ner till slut ) men som jag sa till dom andra
- Vi hade iallafall tur med vädret... Hahaa*

Snart är det dax för midsommar igen om planeringen är igång för att få det lika trevligt som förra året.. Om inte bättre... =)

                                                                   


Känner att snart är det dax för en kryssning igen.. Va ett tag sen... Och om det är sånt här väder (kan bli liiite varmare) så är det perfekt när man kan sitta ute på däck...

Har ett stort problem framför mig just nu.. .Vad ska jag äta till lunch ???

* Friterad flundrafilé med avokadocréme
* Wokad kyckling med annanas

Tror faktiskt det lutar åt fisken men har endå svårt att bestämma mig.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback