Färg

Whii* Nu har det kommit lite färg på min blogg.. =) Förra loggan skulle ju oxå vara i färg men hände nått där... Nu har iallafall min fina vän Fia hjälp mig att få dit min nya logga.. =) Såååå stolt över henne.. Duktig flicka.. Hahaa*

Sitter forfarande kvar i soffan i morgonrock och med tända ljus.. Funderar på om jag ska ta mig in i badrummet för att göra mig iordning för sängen så att jag kan kolla på Greys där...Skulle ju vara skönt...

I morgon blir det jobbigt att ta sig till jobbet då jag inte kan få åka med Jarmo från Norrtull... Men dom är medvetna om det där så jag kommer så fort jag kan...Åker ju samma buss till Norrtull som jag brukar så sååå mycket försent lär jag ju inte komma...
Sen i morgon kväll ska jag, Fia, Micke och Thomas bowla.. F-n va länge sen det va man gjorde det... Kommer bli kul...


Jaha då har dom fått sparken då... Får man se om man får några nya stolpskott som tränare.. Men inget kan väl "förhoppningsvis" gå sämre än i år.. Hahaa* ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback