Full ös

Hahaa* blogginlägget från våran trädgård skickad jag igår mitt på dagen men det publicerades inatt.. Jaja, kanske är så när man skickar från mobilen första gången.. 2 min stod det att det skulle ta.. hahaa*

En morgon med full fart direkt... Akvariet har läckt vatten några dagar nu och i morse när jag kom hade det försvunnit mkt vatten så då var det bara att ringa Akvarieleasing och be dom komma och kolla... Som tur va var det bara pumpen det var fel på.. =)
Bärbara telefonen har gått sönder (vilket inte är bra då den används väldigt mycket), ringde och gjorde en felanmälan och när dom ringer upp och säger vad jag ska göra så fungerar inte det... förhoppningsvis är det batterierna oxå som grånglar.. får se när jag köper nya om det är det som är saken..
Sitter nu och väntar på en matbeställning som borde varit här för ett tag sen.. Tur att jag skriver att vi har lunchstängt från kl 11 och inte 11.30 för då har jag iallafall 30 min på mig att  packa in allt innan det är dax.. =)

Vad som händer ikväll ?? Ingen aning.. Får helt enkelt se vad jag orkar och vad jag har lust med.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback