duktig

Oj ibland är jag jätte duktig och ibland suger jag verkligen när det gäller att skriva här.. Kanske kan det bero på att jag oftast alltid har så mycket att göra.. .=)

Idag onsdag och halva veckan har redan gått... =) I morgon fotboll.. Dif-Norrköping.. Hoppas det inte regnar som när det va tänkt sist...

Helgen ?? Ja vad händer då.. Blir det en dubbel eller blir det en enkel ?? Lördag är iallafall bestämt, fredag fortfarande olklart.. =)
Men f-n vad jag är bra på att hitta och fixa.. Håller ni inte med vänner ?

Fick precis veta av en kär vän att det tydligen är bestämt en sak...  Vet att jag pratat lite löst om det men nu va det tydligen bestämmt, för folk har börjat prata med folk.. trevligt...Hahaa*
Som jag sa till Fikus tidigare idag är att det är skönt när folk bestämmer saker åt en så slipper man göra det själv man bara hänger på lixom.. =)
Ikea nästa vecka då med andra ord för att handla lite så det inte är alltför tomt... =) Hahaa*

Ikväll bär det av till Kjello efter jobbet för att ge honom sin födelsedagspresent..  ;0).. Hehee* Se vad han tycker.. Dock känner han oss tjejer allt för väl....

Nä dax att fixa det sista innan det bär iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback