inflyttningsfest

Igår hade jag inflyttningsfest.. Måste säga att det gick jätte bra... Inga grannar som kom och sa till och vi höll en lagom nivå på musiken...
Insåg en hel del igår.. Om allt och ingenting... insåg bl a att mina vänner är riktiga skitgrisar, skulle se hur mitt golv såg ut i morse när jag vaknade.. speciellt det i köket... Nötter och chips överallt... Insåg oxå att vi är riktigt sjuka människor men fan vad kul vi har tillsammans.. blir aldrig fel när vi gör något... Vi har lätt för att släppa in anda människor i vårat sjuka gäng... Tror att vi va ca 20-25st.. Blev en del fler än jag tänkt mig men det va kul endå.. Inga större bekymmer...
Det enda som va lite tråkigt va att min kamera gick sönder.. Den for i stengolvet i köket.. Men men det är materiella ting, tur att det inte va jag som flög i golvet när Fia och Danne lyfte mig... dock va det nära...

Idag har jag och Fia plockat lite här hemma, gick ner och köpte bakismat sen la vi oss i soffan och glodde på film... Fia gör sig ordning för att åka hem och själv ska jag göra mig i ordning för att åka till TaraBanan som ska ha födelsedagsmiddag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback