SPA kväll med Becca

Min spa kväll blev inte riktigt som jag tänkt mig men trevligt va det.. Becca kom över (fortfarande kvar) vi åt korvstroganoff, sen hjälpte Becca mig att noppa ögonbrynen, sen blev det färgning av dom.. Efter det så peelade vi ansiktet ordentligt, på med masken, la oss i soffan sen på med gurkan.... =) Nu är vi som nya i ansiktet... Stälde mig i duschen och fixade håret så man känner sig riktigt fräsch nu.. =) Som en ny människa...
Bestämt oss för att gör såhär 1 gång i veckan så ska ni få se vilket fint ansikte vi kommer ha... Hahaa*






   

Nu sitter vi i soffan och kollar på Greys, sen är det dax för sista steget.. Tänderna, sitta med tandtråd och rengöra sen Listerine.. Kommer känna oss som prinsessor när vi är klara... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback