05.30... Hur gör man en egen blogg ?

Hahaa*
Vaknade idag 05.35 av att en kompis ringer och frågar hur man gör en blogg.. Gav henne adressen hit, men hon hittade INGENSTANS vart på sidan man skapade en egen blogg.. Då sidan ser lite annorlunda ut nu och jag låg och sov när hon ringde bad jag henne att få ringa tillbaka om 1 timme då jag skulle upp...
När jag vaknade satte jag igång datorn.. Gick in på blogg.se och vad är det första man ser.. Jo en stor grön ruta där det står.. Gör som alla andra, skapa din egen blogg idag.. =)
Enkelt.. =) Hon skratta lite när jag ringde henne och förklara.. =)

Nä nu ska jag ner till andra huset och lämna över, sen blir det sängen någon timme till innan det är dax att bege sig till frisören.. Är ledig några timmar nu på dan.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback