inte som jag tänkt mig

Dagen idag blev väl inte riktigt som man tänkt sig..
Åkte och klippte mig vid 10, sen möte jag upp Fia för att bege oss till Kaknäs och DIF dagen.. Kom dit ca 12.10 och kl 12 hade allt "roligt" slutat.. + att det regnade... Jaha, gick runt lite, snackade med folk man kände sen begav vi oss hemmåt.. Funderade på att åka till jobbet för att lägga mig och vila men så blev det inte utan lånade bilen istället och åkte till IKEA.. Kan ju säga att man inte var ensam.. Tur som det va visste jag vad jag ville ha så det gick fort och sen har dom ju självscannings kassor så vi var klara på ett kick... =)
Åkte hem, dumpade sakerna, åkte mot jobbet, dumpade Fia på vägen och nu sitter jag här.. 
BARA 38 timmar kvar att jobba.. =)
 Tur att man får sova lite däremellan.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback