lär mig aldrig

Ibland går det verkligen inte att beskriva hur trött man kan bli på vissa saker... Som nu t e x...
Det som gör mig mest irriterad är jag själv.. Varför lär jag mig aldrig att vissa saker aldrig kommer att ändras..
Det är ju det här som gör att jag ibland tvekar..
Måste verkligen försöka göra något åt det nu.. Trött på att vara trött.....

Idag har jag iallafall tvättat min skidjacka så nu är jag nästan fit for fight på lördag.. Skidglasögonen är oxå framplockade... Bara ett par byxor som saknar...
Har även plockat fram min virkning..Ska försöka se till att min halsduk blir klar snart... Dock har jag en bra bit kvar...

Nu nu är det dax att tvätta bort sminket och sen bädda ner sig i sängen..Mysa under duntäcket...  Synd att det bara finns kuddar att krama...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback