Lediga dan snart slut

Då är snart min enda lediga dag denna vecka över... =(
SIsta avsnittet av Dallas är avklarat så nu hoppas jag att dom släpper säsong 10 snart...

Packat en väska för hela helgen.. Lika bra att ta med sig allt på en gång.. Man vet aldrig om man kommer hinna hem något under resten av veckan...
Är ledig på lördag på dan och  då ska jag till frissan sen pratade jag och Fia om att kanske dra till Dif dagen.. Måste ju kunna njuta av lite nöje mellan allt jobb.. =)

Beroende på vad som händer i morgon funderade jag på att kanske stanna kvar på jobbet och gå och käka lunch med alla så kan mormor bli glad oxå.. men det beror helt på om mormor kan och om jag inte behöver åka iväg och fixa lite saker..

Ikväll kan bli en bra dag på jobbet då det är jag och Hulya som jobbar.. Länge sen jag såg henne.. =)

Nä dax att göra klart det sista innan det är dax att bege sig...

Hörs och störs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback