räknar ner

Usch nu går tiden verkligen långsamt...
Har försökt sett till så jag haft saker att göra hela tiden för att det ska gå fort..
Hjälpte till på städningen idag, tog mig ann att skura gallret i spisen och det va ingen lätt match kan jag säga.. Så mkt skit som va på det.. Men när jag va klar såg det nästan nytt ut.. Och tack vare att en av killarna i huset skura hela sprisen så blev det ett tipp topp resultat... När det sedan va dax för gruppen att gå in och läsa en text städade jag personal toaletterna och båda kontoren.. Så nu är det både dammsuget och skurat på golven.. Tvättade även dörren som går in till kontoret... =)
Har kopierat upp det som behövs...
Just nu är det besökstid och jag har  5st besökare kvar i huset...
Ska bli skönt sen att få åka och handla för då går tiden ännu fortare, sen ska jag även klippa det sista på gräsmattan uppe på OH, tänkte även köra en liten runda med trimmern. och sen är det bara att kratta kvar...=)

Tänk om man endå kunnde vara så duktg när man är hemma...
Inatt kommer jag inte att sova så bra då en av killarna kommer hem efter larmet har gått på, så han kommer ringa när han är utanför så får jag gå upp och larma av och öppna dörren.. Kommer ju störa sömnen lite iallafall..

Kan säga att just nu så längtar jag verkligen hem... Hem till min sköna soffa och bara göra ingenting..
Får se ifall jag känner likadant i morgon... =)

Bara ca 18 timmar kvar  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback