Sista men inte sista sista

Sista passet på nattskiftet.. Kanske inte sista sista men sista på ett tag iallafall... Fr o m nästa vecka blir jag normal igen och jobbar 8-17 som vanliga människor.. =)
Efter som det är sista så kanske det är därför allt känns lite extra segt idag..
Sitter nere på Kvarnlyckan då Janne har eftervård. Har 3st hemma och dom gör inte mkt väsen av sig kan jag lova...
Hjälpt Lisa med att fixa ett delegerings papper, sen har jag även skrivit in psykologjournalerna på datorn.. Allt för att ha något att göra.. Hahaa*
Sen när Janne kommer tillbaka så bär det av Till Oskars och mina små krabater där uppe... Se om dom har sköt sig nu när dom haft "föräldra fritt".. Hehee*

Idag pajade min DVD... =(.. Har t o m skruvat isär den lite för att se om jag kunde hitta felet men tror det är lasern det är fel på.. Står bara No Disc på den...Så det blir bara till att köpa en ny.. Den har krånglat ett tag så var väl väntat iofs... Lånar brorsans tills jag fixar en ny...

Längtar tills i morgon faktiskt.. Ska bli as skoj... Taggad... Länge sen sist ju... Eller länge och länge.. Länge sen vi va många iallafall... Hahaa* Så efter mitt pass är slut i morgon är det bara hem och lägga sig och vila så man är fit for fight för kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback