Sitter man här igen

Jaha då sitter man här igen...
Känns som att jag inte gjort annat den här veckan.. (det har jag iofs inte).. Skönt iallafall att jag är ledig i morgon på dan för sen blir det tufft... Lördag 16.30- mån 08.00.. Jag vet en som kommer vara trött när jag kommer hem iallafall... =)
Nu har folket i huset precis börjat komma hem, innan det var det bara jag och bananflugorna.. Och jag kan säga att dom är MASSOR och STOOOOOORA....*ackligt*

Såg ett bra program på TV idag när jag var hemma.. Oprah..
Handlade om hur folk reagerar i olika situationer..  T ex om någon blir slagen på stan,  om någon som ska hoppa in i en bil full med sina barn och köra,  om man ser någon som blir mobbad av andra etc etc.. Det va faktiskt väldigt intressant och se hur olika människor reagerade i olika situationen.. Vissa brydde sig inte alls medans andra la sig i direkt.. Då kom ju min tanke upp.. Hur hade jag reagerat själv i dessa situationer ?.. Hade jag gått vidare? hade jag lagt mig i ? hade jag stannat och kollat ?
 Vad hade jag gjort ?
-
Det vette fan alltså...svårt...

Nu är det BARA ca 1 timme 40 minuter kvar innan jag får nanna kudde.. Jipppi !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback