Vilken dag är det ?

Det har varit lite rörigt här på jobbet den här veckan när det gäller vilken dag det är.. Som t e x i tisdags då trodde några att det var torsdag, igår va det tydligen oxå torsdag och idag fick en för sig att det var fredag och klagade på att nattpersonalen inte hade gjort det dom skulle och då ville hon veta hur man gör.. Hon blev ganska glad när jag sa att det bara va torsdag och att dom skulle fixa det ikväll.. =).dock tyckte hon det hade varit skönt om det var fredag..
Nu när det gått några timmar så har jag oxå fått för mig att det redan är fredag men det beror nog på att min kusin aldrig är här på fredagar och idag är hon ledig oxå..Rörigt...
Hade det varit torsdag i tisdags så betyder det ju att det hade varit lördag idag och det skulle ju inte varit helt fel... =)
Men som sagt, nu har jag iallafall konstaterat att det är Torsdag och that´s it... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback