Golv

Hemkommer från Bauhaus och har nu bestämt mig för vad jag ska ha för golv i hall och sovrum.. =) Tror det kommer bli kanonbra.. =) Blev det jag fastnade för redan första gången jag va och kollade med Fia.. Skulle egentligen börjat fixa nu i helgen men får ta det lite längre fram.. Kolla lite när snickaren har tid.. =)

Present är inhandlat oxå och tror även det kommer bli kanonbra.. Hoppas nu bara att hon gillar det...

Verkar inte som att det är någon roligt på TV ikväll så ska nog ta och tvätta av mig, bädda ner mig i soffan och sen kolla några avsnitt av Dallas.. Ska nog även passa på att springa ner i tvättstugan och boka tid för i morgonkväll... =) Vilken fredagskväll.. hahaa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback