Igår

En riktig segis dag har det varit idag.. tror jag hunnit med 6 avnitt av Dallas.. =)
En sväng ner till Ica med mamma blev det oxå.. =)

Gårdagen va trevligt.. Mkt folk hos moster... Jätte gott.. Synd att man skulle in till stan efter för det hade varit gott med en doggybag.. =)
In till stan och snaps.. Ganska kallt va det och efter att ölen började kosta 54:- begav vi oss till Kellys.. en efter en droppade av och tillslut va det bara jag, Micke och Patrik kvar.. Pratade om att gå till Pattan och jag kan säga att jag va ganska glad i morse när jag vaknade att vi inte hade gått dit utan åkte hem istället.. =)

BK där nere på centralen är ett ställe jag aldrig mer kommer gå till.. Otrevligare "restaurangchef" får man leta efter..Vad är man för människa som skäller ut sina kunder ? Som står och skriker till dom.. och han tror att han en dag kommer att öppna en egen restaurang.. LYCKA TILL du vet ju inte ens hur man driver ett Burger King...

Nu är det dax att bege sig till mamma för att hjälpa till med söndagsmiddagen.. Daniel och Linad på besök oxå.. Trevligt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback